Компанія 2Mac зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцю. Відповідно до гарантійних зобов'язань, сервісний центр (СЦ) компанії ”2Mac” зобов'язується прийняти та забезпечити тестування/діагностику товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо діагностика покаже, що товар несправний з вини виробника, СЦ зобов'язується забезпечити ремонт товару без погіршення експлуатаційних характеристик та повернення покупцю (доставка покупцю здійснюється з допомогою покупця) у працездатному стані. Якщо товар неремонтопридатний, СЦ зобов'язується замінити товар на еквівалентний. На весь асортимент інтернет-магазину ”2Mac” поширюються гарантійні зобов'язання виробника.
Гарантійні умови обміну та повернення
- Виріб постачався безпосередньо покупцеві, про що свідчать відповідні документи (витратна накладна, гарантійний талон тощо).
- Протягом 14 днів з дня покупки в нашому магазині покупець може скористатися своїм законним правом, гарантованим йому законом України «Про захист прав споживача», повернути або обміняти будь-який товар. При цьому товар повинен мати цілісну упаковку, транспортні чи захисні плівки, пломби, на ньому не має бути слідів використання, клею, механічних ушкоджень.
- За законодавством України, магазин не несе відповідальності за додаткові транспортні витрати. Оплата доставки бракованого товару здійснюється замовником.
- У разі, якщо товар вже використовувався, повернення може бути здійснене лише за гарантією, якщо він під неї потрапляє.
- Заміна чи повернення коштів здійснюється після технічної експертизи/діагностики, але не більше ніж протягом 30 днів після отримання товару у відділенні «Нової Пошти».
- Гарантійне обслуговування несправного товару здійснюється лише на території нашого СЦ.
- Виріб експлуатувався за нормальних кліматичних умов, згідно правил експлуатації.
- Компанія 2Mac ні за яких умов не несе відповідальності за будь-яку шкоду, заподіяну покупцеві виникненням несправності проданого виробу, включаючи всі без винятку випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, інших матеріальних втрат, пов'язаних з використанням або неможливістю використання відремонтованого виробу, втрату даних або програмного забезпечення, яка сталася через виникнення несправності або є наслідком діагностики або ремонту виробу.
Порушення умов гарантії
Компанія 2Mac не несе гарантійних зобов'язань та не надає безкоштовне сервісне обслуговування виробам у таких випадках:
- Наявність будь-яких механічних ушкоджень. Порушення товарного вигляду. Відсутність витратної накладної.
- Заводські захисні плівки знято з товару; на запчастинах виявлено сліди клею або інші ознаки самостійного ремонту..
- Гарантійна наклейка/пломба порушені, пошкоджені, заклеєні або зняті.
- Наявність слідів впливу рідини на виробі, слідів окислення елементів або доріжок живлення, слідів несанкціонованого втручання, комах або слідів їхньої присутності.
- Наявність термічних пошкоджень виробу, горілих електричних ланцюгів/мікросхем, наслідки “гарячого” підключення.
- Відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами виробу.
- Порушення правил транспортування, навантаження/розвантаження та монтажу.
- Спроби ремонту або відкриття виробу самостійно або третіми особами.
- Несанкціонована модифікація виробу.
- Наявність подряпин, сколів, вм'ятин на корпусах виробів, що вимагають дбайливого поводження, які можуть бути витлумачені як сліди механічного пошкодження.
Обмежена гарантія
А. Безкорпусні матриці
- Безкорпусні матриці (матриці, товщина яких менше 3мм, без наявності зовнішнього корпусу по периметру, без відсутності вбудованих шарів відбивачів та підсвітки. Плата керування у цього типу матриць підключена за допомогою гнучких шлейфів).
- Гарантійний термін на безкорпусні матриці складає 3 місяці від дня відвантаження товару з нашого складу за умови встановлення даної матриці в нашому СЦ.
- У разі самостійної установки даної матриці покупцем, надається гарантія на перевірку 14 днів з дня відвантаження товару з нашого складу. Під час перевірки даного типу матриці НЕ ЗНІМАЙТЕ захисні плівки, а також НЕ НАНОСІТЬ на матрицю клейку стрічку, клей та інші матеріали. При порушенні даних умов перевірки матриці гарантія не надається.
В. Дисплеї на Макбук Apple та сенсорні екрани для iPhone
- На дисплеях та сенсорних екранах обов'язково має бути присутня заводська захисна плівка та наклейка\пломба гарантії.
- Термін гарантії на всі дисплеї копії та сенсорні екрани копії, продані в компанії ”2Mac” складає 1 місяць від дня відвантаження товару з нашого магазину та 3 місяці на ОРИГІНАЛЬНІ дисплеї та сенсорні екрани.
- Дисплеї та сенсорні екрани, на яких будуть виявлені сліди клею або інші ознаки самостійного ремонту, будуть повернуті покупцю без заміни. На них гарантія не розповсюджується.
- Під гарантійним випадком розуміється: повне припинення роботи дисплея (немає зображення повністю,або частково; на зображенні матриці помітні смуги, плями, впала яскравість, виникла низька роздільна здатність. У таких випадках надається гарантія на повернення/обмін, за умови, що: всі пломби на місцях та не пошкоджені; шлейфи даного дисплея в цілісності; на алюмінієвій кришці та на самій матриці немає фізичних пошкоджень; олеофобне покриття у безпеці.
С. Акумулятори для ноутбуків Apple
- Гарантійний термін на акумуляторні батареї ”2Mac” складає 6 місяців від дня відвантаження товару з нашого складу та 3 місяці на оригінальні батареї. На оригінальні батареї для макбуків, що вироблялися до 2013 року - гарантія 1 місяць.
- Гарантія не поширюється на час заряду або розряду АКБ, тому що це залежить виключно від операційної системи, налаштувань та споживання материнської плати.
- Гарантія також не поширюється на залочені батареї через глибокий розряд.
- Гарантія не поширюється за наявності термічних пошкоджень виробу, згорілих мікросхем та електричних кіл, наслідків “гарячого” підключення.
- Показник зносу не є гарантійним випадком та не є причиною повернення чи обміну. Допустимі показники зносу нового акумулятора від 0 до 15%, залежно від дати виготовлення та часу зберігання.
- Під гарантійним випадком розуміється неможливість експлуатації батареї макбука: неможливість заряджання, втрата більше 15% ємності в період гарантії, сильне здуття елементів батареї.
Право повернення товару споживачем протягом 14 днів. Товари не підлягають поверненню
Споживач має право протягом чотирнадцяти днів після покупки повернути товар належної якості. Товар підлягає поверненню за умови, що він не використовувався, збережений його товарний вигляд, властивості, пломби, ярлики та документ, що підтверджує покупку.
Повернення коштів у разі відсутності товарів на складі, коли оплату вже здійснено за допомогою системи wayforpay.
У зв'язку з тим, що оплата за допомогою системи wayforpay проводиться з комісією 2.5%, настійно рекомендуємо попередньо впевнитись у наявності товару, оскільки у разі його відсутності на складі, повернення коштів на картку або готівкою проводиться за вирахуванням 2.5% від суми замовлення.